• ۱۳۹۳/۰۸/۰۸ ۱۱:۴۲:۲۹
  • در همه مقالات
  • توسط admin
  • بازدید: 2177
  • اخرین ویرایش: ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ ۲۳:۰۲:۳۰
  • چاپ نوشته هاچاپ پی دی اف

تاریخچه گوگل آنالیزور


سرویس گوگل آنالیزور، از سیستم تحلیلی شرکت نرم افزاری Urchin ساخته شده است. گوگل در سال 2005 میلادی، لیسانس این نرم افزار را تحت نام خود در آورد. این سیستم همچنین از ایده های شرکت Adaptive Path استفاده می کند که محصولش، Measure Map، در سال 2006 میلادی تحت لیسانس گوگل در آمد و از آن در گوگل آنالیزور استفاده شد. شرکت گوگل هنوز نسخه از Urchin را بطور جداگانه از طریق شبکه های فروش، به فروش می رساند و Urchin هم اکنون در نسخه 7 خود قرار دارد که در تاریخ 2011/20/6 روانه بازار شد.

نسخه اولیه از این محصول، در نوامبر سال 2005 میلادی از طریق سیستم ثبت نام و ورود کاربری، به دست کاربران رسید ولی تنها یک هفته پس از آن، به دلیل تقاضای زیاد کاربران، ثبت نام از کاربران جدید، به حالت تعلیق در آمد. ظریفیت بیشتر به این سیستم اضافه می شود و گوگل از مدل ارسال کد دعوت، از کاربران عضو به کاربران جدید، سرویس گوگل آنالیزور را مجددا راه می اندازد.

پیش از آگوست سال 2006 میلادی، شرکت گوگل تا جایی که سرورهای آنها اجازه می دهند، شروع به فرستادن کدهای دعوت می کند و از اواسط اگوست سال 2066 میلادی، گوگل آنالیزور، بطور کامل، در دسترس همگان قرار گرفت – چه آنها از تبلیغات استفاده کنند یا نکنند.


گوگل آنالیزور
اشتراک

دیدگاه دیگران (بدون دیدگاه)...

Leave a reply

نام:: فیلد اجباری.
آدرس رایانامه: فیلد اجباری. غیر فعال
وبسایت::
کد امنیتی:: فیلد اجباری.
دیدگاه: فیلد اجباری.

هم اکنون گام نخست را برای داشتن یک وبسایت حرفه ای و جذاب بردارید

متخصصان و مشاوران ما آماده‌اند تا شما را در تمامی مراحل داشتن یک وب سایت راهنمایی کنند
ثبت درخواست