• ۱۳۹۳/۰۹/۱۷ ۰۹:۰۸:۲۱
  • در همه مقالات
  • توسط admin
  • بازدید: 2361
  • اخرین ویرایش: ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ ۲۲:۵۸:۲۱
  • چاپ نوشته هاچاپ پی دی اف

چرا یک سایت سزاوار جریمه گوگل است؟


در مقاله های قبلی چرا یک سایت سزاوار جریمه گوگل است به مواردی از آن اشاره کردیم. در این بخش، مایل هستیم مابقی موارد را توضیح دهیم:

13. محتوای کپی: خودتان را مطمئن سازید که محتوای منحصر به فرد تولید می کنید و البته نویسنده آن نیز کسی به غیر از شما نیست.

14. استفاده بیش از حد تگ H1: در واقع این تگ یاری دهنده گوگل هست که متوجه شود وب سایت در چه زمینه است و البته استفاده صحیح آن کمک به بهینه سازی سایت خواهد کرد. اما اگر آن را به طور فراوان مورد کاربرد قرار دهید تلاشی برای فریب دادن گوگل را به اجرا خواهید گذاشت.

15. استفاده بیش از حد کلمات کلیدی: دقت کنید اگر از یک کلمه کلیدی بیش از حد در صفحه وب سایت استفاده کنید چاره ای جز اسپم شدن نخواهید داشت.

16.محتوای مخفی: تاکتیکی است که هم اکنون توسط بعضی از متخصصی سئو استفاده می شود به خصوص در به کاربردن فراوان کلمات کلیدی ولی مخفی و این کاری است که اصلا نباید انجام دهید.

گوگل پنالتی

17. استفاده بیش از حد لینک داخلی: از وقتی که نسخه نهایی الگوریتم گوگل پنگوئن نیز آپدیت شده کار سخت تری پیش رو دارید زیرا حتی تمرکز بیش از حد روی کلمات کلیدی و لینک دادن آنها باعث دردسر خواهد شد.

18. انتخاب دامین بر مبنای کلمات کلیدی: کسانی که روی این فرضیه عقیده دارند کار پر ریسکی را انجام می دهند زیرا ممکن است به دلیل تکراری بودن کارهایی که پیش رو دارند توسط گوگل جریمه شوند.

19. به کار بردن بلاگ: ریسکی که در این قضیه وجود دارد این مطلب خواهد بود که ممکن است بلاگ هایی که برای سئو سایت خود مورد کاربرد قرار دهید به هر دلیلی  غیر فعال شوند بنابراین تعداد زیادی لینک را مجددا از دست می دهید و گوگل متوجه این قضیه می باشد.

20. استفاده بیش از حد متا تک کلمات کلیدی: مواظب باشید بیش تر از 5 بار آنها را در یک صفحه بکار نبرید.

21. سرعت کم: اگر لود تایم سرعت وب سایت پایین باشد کاربران خسته می شوند. عوامل مختلفی برای کم شدن سرعت وجود دارند سعی کنید آنها را برطرف کنید. بهترین ابزار هم وب سایت www.gtmetrix.com است.

گوگل پنالتی

22. هک شدن سایت: اگر سایت هک شود گوگل سریعا آن را حذف می کند بنابراین بهتر است از سیستم های مدیریت محتوای آماده استفاده ننمایید زیرا امنیت پایینی دارند.

23. لینک بیلدینگ سریع: بهینه سازی وب سایت باید تدریجی باشد زیرا رنک گرفتن از گوگل زمان بر است. بنابراین از لینک بیلدینگ های مشابه و در مکان های یکسان جلوگیری کنید.

24. بهینه سازی وب سایت بیش از حد: در موارد بالا اشاره کردیم اجازه دهید که سئو سایت تدریجی باشد و تک تک مراحل سئو را به مرور انجام دهید.


اشتراک

دیدگاه دیگران (بدون دیدگاه)...

Leave a reply

نام:: فیلد اجباری.
آدرس رایانامه: فیلد اجباری. غیر فعال
وبسایت::
کد امنیتی:: فیلد اجباری.
دیدگاه: فیلد اجباری.

هم اکنون گام نخست را برای داشتن یک وبسایت حرفه ای و جذاب بردارید

متخصصان و مشاوران ما آماده‌اند تا شما را در تمامی مراحل داشتن یک وب سایت راهنمایی کنند
ثبت درخواست