• ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ ۱۱:۳۴:۱۸
  • در همه مقالات
  • توسط admin
  • بازدید: 7767
  • اخرین ویرایش: ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ ۰۹:۳۵:۲۹
  • چاپ نوشته هاچاپ پی دی اف

طراحی و اجراي وب سایت در مازندران


خدمات حرفه ای طراحی سایت در استان مازندران و شهرهای ساری آمل بابل نوشهر چالوس تنکابن رامسر بهشهر فریدون کنار

شرکت گذرگاه جهانی وب (وب تنان) با سال ها تجربه درخشان در زمینه طراحی و راه اندازی انواع وب سایت در استان مازندران کلیه خدمات خود را به شهروندان عزیز در شهرهای زیبای ساری آمل بابل نوشهر چالوس تنکابن رامسر بهشهر فریدون کنار عباس آلاد نور محمود آباد سوادکوه گلوگاه نکا میان دورود قائم شهر سیمرغ بابلسر و جویبار ارائه می دهد. خدمات ما شامل طراحی سایت های فروشگاه اینترنتی آنلاین به همراه درگاه بانکی ، طراحی سایت های خدماتی و شرکتی ، طراحی انواع پورتال های کاربری ادارات و موسسات مختلف ، طراحی و سایت انواع وب سایت های بازرگانی و تبلیغاتی و همچنین بهینه سازی وب سایت های طراحی شده جهت افزایش رتبه تا صفحه اول گوگل بر اساس کلمات کلیدی می باشد.

این شرکت با صدها نمونه کار فعال در زمینه های مختلف و به زبان های مختلف ، تمامی خدمات ارائه شده خود را کاملا پشتیبانی و ضمانت می نماید. وب سایت های طراحی شده روی پرسرعت ترین سرورها در ایران ، آمریکا و سایر نقاط جهان بارگذاری می شوند.



 

طراحی سایت در مازندران ساری نوشهر چالوس بهشهر آمل

بالاترین سطح امنیتی برای وب سایت

شرکت وب تنان از سیستم مدیریت محتوای کد بسته استفاده می کند که ایمن ترین وب سایت را برای شما فراهم می کند. از طرف دیگر کلیه سرورها از بروزترین فایروال ها و تکنولوژی های امنیتی استفاده می کنند و به این ترتیب وب سایت شما یکی از امن ترین سایتهای اینترنتی خواهد بود.

تخفیف ویژه طراحی سایت در ساری

تمامی پکیج های طراحی سایت برای مشتریان گرامی در ساری شامل تخفیف ویژه می شود. میزان تخفیف بسته به نوع پکیج انتخابی و قابلیت های سفارش داده شده متفاوت است. لطفا جهت اطلاع از میزان تخفیفات ویژه با بخش فروش شرکت تماس حاصل نمایید.

نحوه سفارش طراحی سایت در چالوس

شهروندان عزیز در شهر زیبای چالوس می توانند جهت ثبت سفارش طراحی سایت خود بصورت غیر حضوری و یا از طریق پرتال مشتریان در وب سایت شرکت هماهنگ کنند. سفارش به همراه عقد قرارداد رسمی صورت می گیرد و شرکت وب تنان کیفیت خدمات ارائه شده را تضمین می نماید. به همراه هر طراحی وب سایت، هاست و دامنه رایگان ، پنل پیامک تبلیغاتی رایگان و همچنین تبلیغات اینترنتی ویژه در سایت نشانگر دات کام هدیه بگیرید.

قرارداد طراحی سایت شامل دو بخش کلی می باشد که بخش اول مربوط به مشخصات طرفین ، زمانبندی ها مراحل و تعهدات طرفین می باشد. بخش دوم کلیه موارد فنی و قابلیت های سفارش داده شده را در بر می گیرد.

سفارش طراحی سایت در نوشهر

مشتریان گرامی در نوشهر می توانند برای اطلاع از مراحل طراحی سایت خود با بخش فروش شرکت تماس بگیرند. لازم به ذکر است در طراحی وب سایت های سفارشی پس از عقد قرارداد ، تیم گرافیک شرکت طرح نمونه اولیه را طراحی و برای شما ارسال می کنند.بعد از اینکه طرح اولیه توسط شما تایید شد سایت شما کد نویسی و راه اندازی می شود. مرحله نهایی شامل رفع باگ های احتمالی می گردد. به این ترتیب وب سایت به صورت سفارشی و با کدنویسی اختصاصی طراحی و راه اندازی می شود.

برخی از پکیج های طراحی و ساخت وب سایت در تنکابن ، رامسر و آمل

برخی از پکیج های طراحی سایت شرکت وب تنان شامل پکیج های طراحی سایت شرکتی ، پکیج های طراحی سایت فروشگاهی و تخفیف گروهی ، پکیج های طراحی و راه اندازی سایت های اداری و دولتی و پکیج های طراحی سایت های تبلیغاتی دیدن فرمایید.



طراحی سایت مازندران
اشتراک

دیدگاه دیگران (بدون دیدگاه)...

Leave a reply

نام:: فیلد اجباری.
آدرس رایانامه: فیلد اجباری. غیر فعال
وبسایت::
کد امنیتی:: فیلد اجباری.
دیدگاه: فیلد اجباری.

هم اکنون گام نخست را برای داشتن یک وبسایت حرفه ای و جذاب بردارید

متخصصان و مشاوران ما آماده‌اند تا شما را در تمامی مراحل داشتن یک وب سایت راهنمایی کنند
ثبت درخواست