• ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ ۱۹:۴۵:۳۰
  • در همه مقالات
  • توسط admin
  • بازدید: 3917
  • اخرین ویرایش: ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ ۰۹:۳۳:۲۷
  • چاپ نوشته هاچاپ پی دی اف

مقایسه وضعیت سئو در وبلاگ‌های رایگان و سایت اینترنتی


به دلیل ارزان بودن راه اندازی این گونه وبلاگ‌ها و توجه بیش از پیش به موضوع سئو یا بهبود رتبه سایت در گوگل، این سیستم‌ها به طور گسترده هدف سوء استفاده قرار گرفتند و هزاران وبلاگ با مطالبی بی ارزش به صورت دستی یا به صورت سیستماتیک در این میزبان‌ها ایجاد شدند.
سرعت رشد تولید محتوای غیرواقعی در این سیستم‌ها سبب شده است که گوگل با دید بی اعتمادی به مطالب این سیستم‌ها رفتار کند.
اگر در چند سال گذشته، یک وبلاگ رایگان با مطالبی خوب به آسانی می‌توانست جایگاه خوبی در موتور جستجو به دست آورد، اکنون رسیدن به این هدف بسیار دشوار و حتی ناممکن شده است. در تجربیات ما مشخص شده است که وبلاگ‌های معتبر قدیمی نیز روز به روز در حال از دست دادن ورودی‌های خود از گوگل هستند.

علت‌های دیگر افت وبلاگ‌ها در نتایج گوگل
یکی از علت‌های دیگر که وبلاگ‌ها مانند گذشته نمی‌توانند نظر گوگل را به خود جلب نمایند این است که قالب و ساختار فنی این سیستم‌ها اغلب قدیمی و ناسازگار با استانداردهای روز هستند. از آن جمله می‌توان ناسازگاری با موبایل‌ها( طراحی سایت واکنش گرا ) و عدم استفاده قالب‌های قدیمی از تگ‌های جدید HTML5 را نام برد.

وبلاگ یا سایت برای سئو
با توجه به مطالب گفته شده، اگر قصد شما از راه اندازی وبلاگ، سئو و جذب مخاطب باشد، دستیابی به این هدف در شرایط فعلی بسیار دور از دسترس به نظر می‌رسد و لازم است تا یک دامنه اختصاصی و یک سایت با ساختاری استاندارد روز در اختیار داشته باشید.

سایت‌های شخصی می‌توانند تمامی امکانات سیستم‌های وبلاگ را در خود داشته باشند و علاوه بر آن امکانات متعدد دیگری نیز در یک سایت شخصی موجود هستند که در وبلاگ قابل دسترسی نیستند.

شکل ظاهری یک سایت شخصی می‌تواند به هر شکل دلخواه باشد و حتی ظاهری بسیار شبیه به سیستم‌های وبلاگ سنتی به آسانی قابل پیاده‌سازی است.


وبلاگ‌های رایگان و سایت اینترنتی
اشتراک

دیدگاه دیگران (بدون دیدگاه)...

Leave a reply

نام:: فیلد اجباری.
آدرس رایانامه: فیلد اجباری. غیر فعال
وبسایت::
کد امنیتی:: فیلد اجباری.
دیدگاه: فیلد اجباری.

هم اکنون گام نخست را برای داشتن یک وبسایت حرفه ای و جذاب بردارید

متخصصان و مشاوران ما آماده‌اند تا شما را در تمامی مراحل داشتن یک وب سایت راهنمایی کنند
ثبت درخواست