• ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ ۲۱:۰۷:۲۸
  • در همه مقالات
  • توسط admin
  • بازدید: 6292
  • اخرین ویرایش: ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ ۰۹:۳۳:۱۷
  • چاپ نوشته هاچاپ پی دی اف

مزایای فروشگاه اینترنتی در جهان امروز


۱.    تصویر بهتری از سازمانتان را ارائه می دهید
دلیل بسیار مهم و واضح که می‌تواند برای راه‌اندازی یک وب ‌سایت جدید و شروع فروش اینترنتی کافی باشد . با داشتن وب‌ سایت یا هر نوع حضور اینترنتی ، مخاطین متوجه می شوند کار شما جدی است . امروزه ، حضور در اینترنت امر مهمی است که همه شرکت‌های کوچک و بزرگ در هر صنعتی را واداربه این امر می کند .

۲.    خدمات بهتری برای مخاطبین
اینترنت به شما این امکان را می‌دهد تا بیشتر در کنار مشتریان خود باشید ، به سؤالات مشتریان پاسخ دهید ، و به مشکلات آن ها رسیدگی کنید و سمینارهایی برای فروش یا تبلیغات  را بدون اتلاف وقت برگزار کنید. فقط کافی است لیستی از سؤالات رایج تهیه کنید و مشتریان‌تان را برای دریافت پاسخ‌ به صفحه‌ی مربوط به آن ها ارجاع دهید . با این کار ، معمولا اطلاعاتی برای مشتریان حائز اهمیت که به دو دسته تقسیم می‌شود:

- اطلاعاتی برای تصمیم‌گیری قبل از خرید
- حل مشکلی که در هنگام فرایند خرید بروز می‌کند
۳.    دسترسی ۲۴ ساعته به محصولات و خدمات
خیلی از نهاد ها ، فروشگاه‌ها ، پمپ‌بنزین‌ها و بیمارستان‌ها به دلیل نوع خدماتی که ارائه می کنند به صورت  ۲۴ ساعته هستند ، این کار برای خیلی از کسب‌ و‌کارهای دیگرغیرممکن است. البته ، بدون اینترنت غیرممکن است . با داشتن فروشگاه اینترنتی ، این امکان برای مشتریان فراهم شده ، به طوری که هر زمانی از شبانه‌ روز و در هر مکانی ، سفارش‌ها و نیاز های خود را ثبت می کنند . این مسائله برای کسب‌ و‌کار بی نهایت سودمند است .

شما می‌توانید با ایجاد وب‌سایت ، تمامی اطلاعاتی را که مشتریان به آن نیاز دارند ، درست موقعی که به آن نیاز دارند در اختیارشان بگذارید . این یعنی تماس‌های تلفنی برای حل مشکلات کمتر می‌شوند و فروش افزایش پیدا می‌کند .

۴.    هزینه‌ی کمتر برای راه‌اندازی
کم بودن هزینه‌‌ی راه‌اندازی کسب ‌و‌کار اینترنتی یکی از مزایای فروشگاه اینترنتی است . به تعداد محدودی کارمند  احتیاج دارید ، فقط کافی است سایت‌تان را آماده کرده و کسب‌و‌کارتان را راه‌اندازی کنید. اگر قبلا شرکتی سنتی داشته‌اید ، اینترنتی شدن فقط باعثِ افزایش تعداد مشتریان‌ تان می‌شود . کافیست با هزینه‌ی خیلی کمی وب ‌سایتی طراحی و راه‌اندازی کنید .

۵.    از بین رفتن فاصله ها
فاصله‌ی مشتریان تا فروشگاه شما فقط به اندازه‌ی یک کلیک است .  شما می توانید از طریق اینترنت با مشتریان در تماس باشید ، به سؤالات آنها پاسخ دهید و مشکلات‌شان را حل کنید . از همه مهم‌تر اینکه ، می‌توانید سفارش‌ها و پرداخت‌ها را مستقیما دریافت کنید .

۶.    کار کردن در هر مکانی که دوست دارید
هر جا راحت هستید کار کنید . کسب ‌و‌کار اینترنتی شما را از قید‌ و‌بند مکان آزاد می‌کند . در صورت داشتن ارتباطات خوب در اینترنت ، هر جای دنیا که باشید می توانید کسب ‌و‌کارتان را مدیریت کنید . امکان داردخودتان  یک قاره دیگر زندگی کنید ولی انبار کالاهایتان در قاره‌ی دیگری باشد. می توانید کسب‌ و‌کارتان را با سبکِ زندگی‌تان هماهنگ کنید و نه برعکس .

۷.    هزینه‌های عملیاتی  را کاهش می دهید
فقط انجام یک کار ساده می‌تواند هزینه‌ها را به شدت کاهش دهد . با ثبت آنلاین سفارشات ، دیگر نیازی به کارکنان بخش خدمات نیست . همه سفارشات و هم پرداخت‌ها اینترنتی انجام می شود . با این کار از تعداد کارکنان و در نتیجه هزینه‌های اداری و دفتری کاسته می‌شود .

۸.    می توانید وارد بازار جهانی شوید
شرکت‌ها و فروشگاه‌های سنتی فقط می‌توانند پذیرای تعداد محدودی مشتری در زمان‌های خاصی باشند ، با داشتن یک وب‌ سایت خوب ، از سراسر جهان هر لحظه هزاران نفر می‌توانند از فروشگاه اینترنتی شما بازدید کنند. اگر بتوانید کالاها و خدمات خود را به تعداد نامحدودی از مخاطبین معرفی کنید ، تجارت شما رونق روز افزونی خواهد داشت . البته توانایی برخوردار بودن از هزاران بازدیدکننده تفاوت زیادی با داشتن هزاران بازدید کننده دارد. برای برخوردار شدن از مزایای فروشگاه اینترنتی باید همان کارهایی را انجام دهید که شرکت‌های سنتی انجام می‌‌دهند : بازاریابی و تبلیغات . باید بیاموزید چطور می‌توانید ترافیک وب‌سایتِ فروشگاه اینترنتی خود را افزایش دهید ، برای درک درست این مسئله ، پیدا کرد راه درست آن در کسب و کار خود و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید .


مزایای فروشگاه اینترنتی
اشتراک

دیدگاه دیگران (بدون دیدگاه)...

Leave a reply

نام:: فیلد اجباری.
آدرس رایانامه: فیلد اجباری. غیر فعال
وبسایت::
کد امنیتی:: فیلد اجباری.
دیدگاه: فیلد اجباری.

هم اکنون گام نخست را برای داشتن یک وبسایت حرفه ای و جذاب بردارید

متخصصان و مشاوران ما آماده‌اند تا شما را در تمامی مراحل داشتن یک وب سایت راهنمایی کنند
ثبت درخواست