• ۱۳۹۳/۰۸/۰۸ ۱۱:۳۱:۰۸
  • در همه مقالات
  • توسط admin
  • بازدید: 2200
  • اخرین ویرایش: ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ ۲۳:۰۲:۱۳
  • چاپ نوشته هاچاپ پی دی اف

طریقه استفاده از گوگل ادسنس – Adsense


موارد استفاده و طریقه نصب گوگل ادسنس، در هنگام ثبت نام به کاربران ارائه خواهد شد. همچنین توافقنامه امنیتی و شرایط سرویسی نیز ارائه می شود که کاربران ملزم به رعایت آن هستند.

صاحب سایت ابتدا کد جاوا اسکریپتی را درون صفحه خود قرار می دهد.

هر بار که صفحه بازدید می شود، کدهای جاوا اسکریپت با استفاده از تکنولوژی JSON، محتویات مورد نمایش را از سرورهای گوگل فراخوانی می کنند.

برای تبلیغات متنی، سرورهای گوگل از catch صفحه برای تعیین مجموعه از کلمات کلیدی با ارزش استفاده می کنند. چنانچه کلمات کلیدی قبلا catch شده باشند، تبلیغات برای آن کلمات کلیدی، بر مبنای سیستم پیشنهاد قیمت ادوردز، صورت می گیرد (توضیحات بیشتر، در توافقنامه ادسنس آمده است).

برای تبلیفات سایتی، تبلیغ دهنده، صفحاتی را مشخص می کند که تبلیغات می بایست در آنها به نمایش در آورده شود و بر مبنای هزینه هر یک میلیون بار نمایش یا CPM محاسبه می شود و یا آنکه تبلیغ دهنده مبلغی را برای هر هزار بار نمایش آگهی، پرداخت می کند.

چنانچه شما به عنوان تبلیغ دهنده، تبلیغ دهنده دیگری را معرفی کنید، گوگل به حساب کاربری شما، مبلغی را واریز می کند. این سیستم معرفی، در آگوست 2008 میلادی، کنار گذاشته شد.

تبلیغات حین جستجو، نیز در حین جستجوی کاربران نمایش داده می شود.

از آنجاییکه در حین در خواست صفحه، کد جاوا اسکریپت به سرور فرستاده می شود، این امکان برای افراد دیگر وجود دارد تا کدهای جاوا اسکریپت تبلیغات سایت های دیگر را کپی کنند و در سایت های خود قرار دهند. برای جلوگیری از این تقلب ها، استفاده کنندگان از ادسنس، بایستی صفحاتی از سایت خود را که می بایست تبلیغ روی آنها نمایش داده شود را مشخص کنند. در اینحالت، ادسنس کلیه کلیک ها را از سایت ها و صفحات دیگر، نادیده می گیرد.


نحوه تستفاده از گوگل ادسنس
اشتراک

دیدگاه دیگران (بدون دیدگاه)...

Leave a reply

نام:: فیلد اجباری.
آدرس رایانامه: فیلد اجباری. غیر فعال
وبسایت::
کد امنیتی:: فیلد اجباری.
دیدگاه: فیلد اجباری.

هم اکنون گام نخست را برای داشتن یک وبسایت حرفه ای و جذاب بردارید

متخصصان و مشاوران ما آماده‌اند تا شما را در تمامی مراحل داشتن یک وب سایت راهنمایی کنند
ثبت درخواست