• ۱۳۹۳/۰۹/۱۶ ۰۹:۵۷:۳۹
  • در همه مقالات
  • توسط admin
  • بازدید: 2152
  • اخرین ویرایش: ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ ۲۲:۵۶:۱۲
  • چاپ نوشته هاچاپ پی دی اف

تغییرات مداوم الگوریتم سئو گوگل


همان طور که در ماه های اخیر مشاهده فرموده اید، رنکینگ وب سایت ها بر مبنای کلمات کلیدی در گوگل دچار نواسان شده اند و جای ثابتی را نمی توان برایسئوسایت ها در نظر گرفت. اما این مطلب به آن معنا نیست کهبهینه سازی وب سایتشما مشکل دارد بلکه گوگل در حال به روز رسانی الگوریتم های خود در مورد رنکینگ وب سایت هاست.

حدود 10 سال پیش قبل از سال 2003 گوگل ماهانه رنکینگ وب سایت ها را در نتایج جستجو آپدیت می کرد اما در حال حاضر این رقم به حدود 10 تا 12 بار در ماه افزایش پیدا کرده است. دقیقا از همان سال 2013 بود که گوگل بسیاری از سیگنال ها و عوامل را به اگوریتم های خود اضافه کرد و ایندکس و آپدیت شدن با معرفیگوگل پاندادر فوریه سال 2011 رواج بیشتری هم گرفت.

در حال حاضر گوگل 200 سیگنال را برای رتبه بندی محتوای وب سایت ها در نتایج جستجو در اختیار دارد اما این ابر موتور جستجو برنامه ای دارد که این عوامل را به 500 سیگنال خواهد رساند.

گوگل پاندا

از آنجا که تعهد گوگل روی شفاف سازی محتوای وب سایت ها می باشد برای مقابله با تغییرات مداوم گوگل کار سختی نداریم. کافی است وب سایت خود را زیبا طراحی کنیم، درطراحی وب سایتروی استانداردهای سئو دوستانه تمرکز داشته باشیم و برای خوانندگان خود بنویسیم. به علاوه یک بیزینس مدل باید منحصر به فرد باشد، محتوای تازه ای را در اختیار کاربران قرار دهد و از همه مهمتر بتواند به سوالات مشتریان پاسخ دهد.

اینها تنها عواملی هستند که باعث خواهند شد گوگل عاشق وب سایت شما شود، هنگامی که گوگل عاشق سایت شما شود، ترافیک بیشتر و در نتیجه درآمد بالاتری هم خواهید داشت .


اشتراک

MOD_AMC_HAS_C2 نظر دهی

Leave a reply

نام:: فیلد اجباری.
آدرس رایانامه: فیلد اجباری. غیر فعال
وبسایت::
کد امنیتی:: فیلد اجباری.
دیدگاه: فیلد اجباری.

هم اکنون گام نخست را برای داشتن یک وبسایت حرفه ای و جذاب بردارید

متخصصان و مشاوران ما آماده‌اند تا شما را در تمامی مراحل داشتن یک وب سایت راهنمایی کنند
ثبت درخواست