• ۱۳۹۷/۰۲/۱۶ ۰۸:۵۷:۳۷
  • در همه مقالات
  • توسط admin
  • بازدید: 3948
  • اخرین ویرایش: ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ ۰۹:۳۳:۳۳
  • چاپ نوشته هاچاپ پی دی اف

انتخاب هاست ایران و هاست خارج برای سئو


محل قرارگیری سرور سایت می‌تواند روی سئو اثر مستقیم داشته باشد. در حالت تئوری، اگر محل قرارگیری سرور سایت به مشتریان نزدیک‌تر باشد، فرض گوگل بر این است که محتوای ارائه شده نیز می‌تواند محتوای محلی و مناسب‌تر برای کاربر باشد. همچنین هر چه فاصله سرور با کاربر نزدیک‌تر باشد، سرعت نمایش سایت برای کاربر بیشتر خواهد بود که یک عامل موثر در سئو به شمار می‌رود.

هاست - Host

با این حال برخی عوامل جانبی وجود دارند که می‌توانند این پیش‌فرض‌ها را تحت تاثیر قرار دهند.

کیفیت پایین سرورهای داخلی

برخی از سرورهای ارائه شده در داخل ایران با سخت‌افزار نه چندان مناسب یا سرعت اینترنت کم ارائه می‌شوند. در چنین شرایطی، اثرهای مثبت گفته شده در بخش قبل، می‌توانند بی‌اثر شوند و در عوض کیفیت پایین سرور و اینترنت، سبب کاهش رتبه سئو سایت شما شود.

ناپایداری شبکه

ناپایداری و قطع و وصل شدن اینترنت در شرایط موجود، دور از ذهن نیست و هر از چند گاهی این رویداد باعث می‌شود گوگل نتواند به سایت شما دسترسی پیدا کند. اگر قطع ارتباط در دفعات زیاد و در مدت‌های طولانی رخ دهد، آسیب‌ها به سئو می‌توانند زیاد باشند.

مشکلات در هاست‌های اشتراکی

سایت‌هایی که به صورت مشترک از یک هاست و یک IP استفاده می‌کنند، می‌توانند روی یکدیگر اثر بگذارند. اگر کنترل کافی روی فعالیت‌های سایت‌ها به انجام نرسد و هر یک از این سایت‌ها از منابع به صورت نادرست استفاده کنند، عملکرد و سئو دیگر سایت‌ها می‌تواند با مشکل مواجه شود.

بنابراین در هنگام انتخاب هاست اشتراکی، استفاده از خدمات شرکت‌هایی که کنترل مناسبی روی فعالیت‌های سایت‌ها دارند و بیش از توان منطقی سرور، روی آن سایت قرار نمی‌دهند، تضمین می‌کند که مسیر شما در رسیدن به سئو هموار گردد.



هاست ایران و هاست خارج برای سئو
اشتراک

دیدگاه دیگران (بدون دیدگاه)...

Leave a reply

نام:: فیلد اجباری.
آدرس رایانامه: فیلد اجباری. غیر فعال
وبسایت::
کد امنیتی:: فیلد اجباری.
دیدگاه: فیلد اجباری.

هم اکنون گام نخست را برای داشتن یک وبسایت حرفه ای و جذاب بردارید

متخصصان و مشاوران ما آماده‌اند تا شما را در تمامی مراحل داشتن یک وب سایت راهنمایی کنند
ثبت درخواست