• ۱۳۹۳/۰۸/۰۸ ۱۱:۲۳:۴۸
  • در همه مقالات
  • توسط admin
  • بازدید: 2034
  • اخرین ویرایش: ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ ۲۳:۰۲:۰۵
  • چاپ نوشته هاچاپ پی دی اف

سو استفاده از ادسنس – Adsense


برخی از وبمستران، سایت هایی را می سازند که هدفی غیر از بدام انداختن جستجوگران در گوگل و دیگر موتورهای جستجوگر را برای جذب بازدید کننده و کلیک بر روی تبلیغات، ندارد. چنین سایت هایی غالبا چیزی غیر از مطالبی به هم پیوسته اتوماتیک ساخته شده نمی باشند (بعنوان مثال، یک دایرکتوری از مطالب و مقالات یا مطالب کپی شده از سایت های دیگر از طریق RSS). احتمالا مشهورترین شکل چنین اسپمهایی، splogs (وبلاگهای اسپم) است که گرداگرد کلمات کلیدی با ارزش می چرخند.این روش و روشهای مشابه دیگر، چیزی غیر از اسپم سازی برای موتورهای جستجوگر نمی باشند. چنین سایت هایی می توانند به گوگل گزارش داده شوند.

شکل دیگری از سو استفاده از ادسنس، MFA یا Made for AdSense است. به این معنی که سایت یا صفحاتی از آن، تنها به منظور ادسنس ساخته شده اند و دارای محتوایی نمی باشند وتنها با تبلیغات پر می شوند. در این اینحالت، کاربر انتخاب دیگری غیر از کلیک بر روی لینکهای تبلیغاتی را ندارد. چنین سایتهایی در گذشته با دیده اغماض نگریسته می شدند ولی به دلیل شکایات فراوان، گوگل هم اکنون، حسابهای چنین کاربرانی را مسدود می کند.

همچنین گزارشاتی در مورد تروجان ها داده شده است که از تبلیغات گوگل استفاده کرده و آنها را به شکل دلخواه خود و با مطالب و عکسهای مورد نظر در می آورد.


سوءاستفاده از گوگل ادسنس
اشتراک

دیدگاه دیگران (بدون دیدگاه)...

Leave a reply

نام:: فیلد اجباری.
آدرس رایانامه: فیلد اجباری. غیر فعال
وبسایت::
کد امنیتی:: فیلد اجباری.
دیدگاه: فیلد اجباری.

هم اکنون گام نخست را برای داشتن یک وبسایت حرفه ای و جذاب بردارید

متخصصان و مشاوران ما آماده‌اند تا شما را در تمامی مراحل داشتن یک وب سایت راهنمایی کنند
ثبت درخواست