• ۱۳۹۱/۰۸/۰۶ ۰۷:۴۷:۳۹
  • در همه مقالات
  • توسط admin
  • بازدید: 2151
  • اخرین ویرایش: ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ ۰۹:۳۰:۴۳
  • چاپ نوشته هاچاپ پی دی اف

فراوانی لینک های ارجاعی به صفحه وب


کلمات کلیدی با چگالی بالا و کدنویسی صحیح تنها راه های بهینه سازی وب سایت شما نمی باشد علاوه بر آن تا صفحه وب شما در صفحات دیگر وب لینک بشود. این کار به رباتهای جستجو ثابت می کند که شما در میان دیگر کاربران وب دارای محبوبیت هستید و مطالب وب شما برای عده ای مفید و مورد استفاده است.

سه دسته لینک وجود دارند:
  • لینک های خارجی
  • لینک های محتوایی
  • لینک های داخلی

1- لینک های خارجی

لینک های خارجی آن دسته از لینک صفحه شماست که در سایدبار وب سایت های دیگر قرار داده شده است. این لینک ها ارجاعاتی است از وب سایت های دیگر که حاکی از استفاده کاربران آن وب سایت از محتوای سایت شما بر حسب نیاز. آپشنی است از طرف مدیر آن سایت که به ویزیتورهای خود اعلام می کند: ممکن است مطالب این وب سایت نیز برای شما مفید باشد. به همین دلیل این نوع از ارجاعات به نوعی اعتبار بخشی به صفحه وب سایت شماست و از نظر رتبه بندی های موتورهای جستجو مفید می باشد.

2- لینک های محتوایی

همان لینک هایی است که در داخل یک متن و یا مقاله و نوشته، عبارتی مرتبط با موضوع صفحه وب شما، به سایت شما لینک داده می شود. برای مثال در یک لیست از تولیدی های پوشاک در تهران که مثلا در یک صفحه از سایتی وجود دارد، عبارت "تولیدی پوشاک بچگانه" به سایت شما لینک یا وصل شده است و کاربر با کلیک کردن روی این عبارت به سایت شما می رود و می تواند از محصولات شما اطلاع یابد. این نوع لینک شدن که در داخل محتوای یک صفحه از یک سایت، لینک صفحه شما وجود دارد، لینک محتوایی خوانده میشود و از مهمترین انواع لینک ها می باشد و برای موتورهای جستجو از اهمیت زیادی برخوردار است، زیرا نشاندهنده مفید بودن صفحه شما برای آن متن است.

لینک محتوایی می تواند خارجی یا داخلی باشد. یعنی این لینک در داخل متنی در سایت شما باشد یا در داخل متنی در سایت دیگر. البته پر واضح است که اگر لینک محتوایی از نوع خارجی باشد اهمیت بیشتری دارد.

3- لینک های داخلی

دسته دیگری از لینک ها، ارجاعاتی است که از صفحات داخلی وب شما به صفحات دیگر همین وب سایت، داده شده اند. مثلا در تمامی صفحات یک وب، لینک خانه یا Home وجود دارد. حال اگر وبی ، شامل 50 صفحه باشد، 50 لینک وجود دارد که به صفحه خانه همین سایت شده است و این لینک ها نیز برای موتورهای جستجو اهمیت دارد، در محاسبات ، شمارش میشوند، اما ارزششان به اندازه لینک های خارجی نیست و در میان لینک های خارجی، ارزش لینکهای محتوایی بالاتر از همه لینکها می باشد...

فراوانی لینک های ارجاعی به صفحه وب
اشتراک

دیدگاه دیگران (بدون دیدگاه)...

Leave a reply

نام:: فیلد اجباری.
آدرس رایانامه: فیلد اجباری. غیر فعال
وبسایت::
کد امنیتی:: فیلد اجباری.
دیدگاه: فیلد اجباری.

هم اکنون گام نخست را برای داشتن یک وبسایت حرفه ای و جذاب بردارید

متخصصان و مشاوران ما آماده‌اند تا شما را در تمامی مراحل داشتن یک وب سایت راهنمایی کنند
ثبت درخواست