• ۱۳۹۶/۱۲/۰۶ ۱۹:۴۳:۳۹
  • در همه مقالات
  • توسط admin
  • بازدید: 1316
  • اخرین ویرایش: ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ ۰۹:۳۶:۲۶
  • چاپ نوشته هاچاپ پی دی اف

طراحی سایت یزد


ارائه خدمات طراحی سایت در استان یزد

شرکت گذرگاه جهانی وب (وب تنان) مفتخر است با ارائه خدمات حرفه ای وب و شبکه تمامی خدمات خود را به شهروندان عزیز در استان یزد و شهرهای یزد ، اردکان ، بافق ، میبد ، اشکذر بهاباد ابرکوه خاتم و مهریز ارائه کند. برخی از خدمات ما شامل طراحی و ساخت انواع وب سایت های فروشگاه اینترنتی و سایت های دارای درگاه پرداخت الکترونیکی، طراحی و راه اندازی انواع وب سایت ادارات و شرکت های خصوصی و دولتی ، طراحی و ساخت انواع پورتال های کاربری و همچنین بهینه سازی وب سایت ها به منظور افزایش رتبه سایت در صفحه اول گوگل می باشد. تمامی شهروندان عزیز در شهر زیبای یزد و سایر نقاط استان یزد می توانند جهت ثبت سفارش طراحی سایت خود با کارشناسان بخش فروش شرکت وب تنان تماس حاصل نمایند.



 

طراحی سایت یزد

نحوه سفارش طراحی وبسایت در یزد

تمامی شهروندان گرامی در شهر زیبای یزد می توانند به صورت حضوری و یا غیر حضوری سفارش طراحی سایت خود را ثبت نمایند. شرکت وب تنان با عقد قرارداد رسمی شامل دو بخش اصلی و پیوست فنی کلیه خدمات ارائه شده خود را تضمین می نماید. لطفا جهت هماهنگی و اطلاع بیشتر در مورد مراحل و نحوه سفارش با همکاران ما در بخش فروش شرکت وب تنان تماس بگیرید.

مراحل طراحی سایت های سفارشی

طراحی وب سایت های سفارشی شامل 3 مرحله کلی طراحی گرافیکی ، کدنویسی قالب و نصب و راه اندازی وب سایت می باشند. در مرحله اول تیم گرافیک شرکت، طرح نمونه اولیه را مطابق با سفارش شما طراحی می کنند. سپس طرح گرافیکی برای شما ارسال می شود. بعد از اینکه اصلاحات احتمالی روی طرح انجام گرفت و مورد تایید شما واقع شد کار کدنویسی قالب توسط تیم برنامه نویسی شرکت انجام میگیرد و در نهایت سایت شما آپلود و راه اندازی می شود. در مرحله آخر بر اساس یک زمانبندی از پیش تعیین شده اصلاحات نهایی روی وب سایت صورت می گیرد.

پیشنهاد ویژه طراحی سایت در اردکان

تمامی شهروندان گرامی در شهر زیبای اردکان می توانند جهت اطلاع از پیشنهادات ویژه طراحی سایت شرکت وب تنان با بخش فروش شرکت تماس حاصل نمایند.

سفارش طراحی سایت در میبد

شرکت وب تنان مفتخر است امکان ثبت سفارش را در شهر دیدنی میبد به ساده ترین روش ممکن فراهم آورد. تمامی شهروندان عزیز در شهر میبد می توانند از مشاوره رایگان شرکت وب تنان در زمینه طراحی و راه اندازی انواع وب سایت بهره مند شوند.



اشتراک

دیدگاه دیگران (بدون دیدگاه)...

Leave a reply

نام:: فیلد اجباری.
آدرس رایانامه: فیلد اجباری. غیر فعال
وبسایت::
کد امنیتی:: فیلد اجباری.
دیدگاه: فیلد اجباری.

هم اکنون گام نخست را برای داشتن یک وبسایت حرفه ای و جذاب بردارید

متخصصان و مشاوران ما آماده‌اند تا شما را در تمامی مراحل داشتن یک وب سایت راهنمایی کنند
ثبت درخواست