• ۱۳۹۳/۰۸/۰۶ ۰۹:۲۴:۵۶
  • در همه مقالات
  • توسط admin
  • بازدید: 2063
  • اخرین ویرایش: ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ ۲۳:۰۰:۱۴
  • چاپ نوشته هاچاپ پی دی اف

روشهای مرسوم بازاریابی اینترنتی


روش یک به یک: در روش یک به یک، بازاریاب اینترنتی، مشتریان در اینترنت را هدف قرار می دهد بطوریکه پیام بازاریاب، بصورت شخصی به کاربران می رسد.این روش، برای بازاریابی هایی که بر پایه موتورهای جستجوگر هستند شکل می گیرد به این ترتیب که بازاریاب، با کار کردن بر روی کلمات کلیدی، مشتریانی را که با آن کلمات کلیدی به سایت هدایت میشوند را مخاطب قرار میدهد. این روش، معمولا تحت CPC یا پرداخت در ازای کلیک انجام می شود.

علاقه به موردهای خاص: در این روش مخاطبان، کسانی هستند که علایق و تمایلات مخصوصی دارند. در اینحالت بازاریاب، به عمد، جامعه مخاطب خود را کوچکتر و آنها را طبقه بندی می کند نسبت به آنکه مخاطبان را به دید کلی نگاه کند. طبقه بندی می تواند بر مبنای سن مخاطبان، جنس، موقعیت جغرافیایی، و دیگر فاکتورها شکل گیرد.

جوامع کوچک: در این روش، مخاطبان اینترنتی، باز هم بر حسب محصولات و خدمات، به بخشهای کوچکتری تقسیم بندی می شوند. بازاریابهای جوامع کوچک از این نظر با بازاریابهای معمولی فرق دارند که آنها دانش بالاتری را نسبت به بازاریابهای معمولی در آن جامعه کوچک دارند. بعنوان مثال، یک بازاریاب معمولی می تواند سایتی داشته باشد که در مورد وسایل آشپزخانه باشد در حالیکه بازاریاب جوامع کوچک، بر روی توستر 4 تیکه ای کار می کند.

بازاریاب جوامع کوچک، به مشتریان چنین سایت هایی، اطلاعات بسیار با جزییات تری را میدهد. اینکار به سازندگان و تولید کنندگان این امکان را میدهد تا از او بعنوان فردی معتبر یاد کنند.

مخاطبان منطقه ای: در بازاریابی اینترنتی، موقعیت جغرافیایی بازاریاب، و موقعیت جغرافیایی مشتریان هدف، روشهایی برای تعیین موقعیت جغرافیایی بازدید کنندگان بشمار میروند. در اینحالت، متون متفاوتی به مشتریان بسته به نوع موقعیت جغرافیایی شان، آی پی آنها، شهر، کشور، منطقه، وISP و شرکت، ارائه می شود.


روشهای بازاریابی
اشتراک

دیدگاه دیگران (بدون دیدگاه)...

Leave a reply

نام:: فیلد اجباری.
آدرس رایانامه: فیلد اجباری. غیر فعال
وبسایت::
کد امنیتی:: فیلد اجباری.
دیدگاه: فیلد اجباری.

هم اکنون گام نخست را برای داشتن یک وبسایت حرفه ای و جذاب بردارید

متخصصان و مشاوران ما آماده‌اند تا شما را در تمامی مراحل داشتن یک وب سایت راهنمایی کنند
ثبت درخواست