• ۱۳۹۳/۰۸/۰۶ ۰۹:۵۶:۰۸
  • در همه مقالات
  • توسط admin
  • بازدید: 2386
  • اخرین ویرایش: ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ ۲۳:۰۰:۲۲
  • چاپ نوشته هاچاپ پی دی اف

مزایای بازاریابی اینترنتی


بازاریابی اینترنتی عملا از دید میزان هزینه لازم برای جذب مشتری هدفمند، ارزان است. شرکتها می توانند با صرف هزینه اندکی نسبت به تبلیغات به روش سنتی، در معرض مشتریان بالقوه زیادی قرار گیرند. محیطهای مجازی، این اجازه را به مشتریان میدهد تا محصولات و خدمات خود را با بررسی و آرامش بیشتری خریداری نمایند. نتیجه این موضوع آنست که مشتریان خیلی سریع به آنچه نیاز دارند خواهند رسید. استراتژی و راندمان کلی بازاریابی، بستگی به هدف تجاری و سود در مقایسه با قیمت (CVP) دارد.

بازاریابهای اینترنتی، همچنین این امکان را دارند تا آمارها را براحتی و با کمترین هزینه ای بررسی و تحلیل کنند. تقریبا تمامی جنبه های بازاریابی می تواند بررسی، آزمایش، اندازه گیری و پیگیری شوند. تبلیغات نیز می تواند از طریق پرداخت در ازای نمایش، پرداخت در ازای اجرا، و پرداخت در ازای انجام عمل صورت گیرد. بنابراین، بازاریابها معمولا تشخیص می دهند چه سایت هایی بازدید کننده یا جذابیت بیشتری را برای بازدید کنندگان دارند. نتیجه بازاریابی نیز می تواند فورا پیگیری شود چرا که هدف اصلی از بازاریابی اینترنتی، معمولا، کلیک خوردن تبلیغات برای بازدید، یا انجام عملی هدفمند می باشد.


بازاریابی اینترنتی
اشتراک

دیدگاه دیگران (بدون دیدگاه)...

Leave a reply

نام:: فیلد اجباری.
آدرس رایانامه: فیلد اجباری. غیر فعال
وبسایت::
کد امنیتی:: فیلد اجباری.
دیدگاه: فیلد اجباری.

هم اکنون گام نخست را برای داشتن یک وبسایت حرفه ای و جذاب بردارید

متخصصان و مشاوران ما آماده‌اند تا شما را در تمامی مراحل داشتن یک وب سایت راهنمایی کنند
ثبت درخواست