• ۱۳۹۳/۰۸/۳۰, ۱۲:۲۴
  • در همه مقالات
  • توسط admin
  • بازدید: 961
  • اخرین ویرایش: ۱۳۹۷/۰۲/۰۱, ۲۲:۴۸
  • چاپ نوشته هاچاپ پی دی اف

روند پایه ریزی تبلیغات

در نظر گیری هدف (قرار است کالا یا خدمات را معرفی کنیم – کالا معرفی شده است و فقط قرار است مخاطب را راضی به خرید کنیم – کالا معرفی شده و مخاطب راضی به خرید است، اما با آمدن کالا یا خدمات دیگر، برند ما از حافظه او پاک شده است و قرار است کالا یا خدمات خود را به او یادآوری کنیم)

مشاهده و برآورد بودجه در دست (مقدار بودجه ای که قرار است در این راه صرف شود چقدر است)

سیاست گذاری برای رسیدن به هدف (از کجا و چه راهی شروع کنیم و راه شامل چه مراحلی میباشد)

شکل گیری پیام (مخاطب چه کسانی هستند و چه پیامی برای او جلب نظر خواهد کرد و ...)

انتخاب رسانه (انتشار آگهی از طریق رسانه های تصویری و صوتی – از طریق رسانه های چاپی )

اجرا (سپردن کار به گرافیست ها)

ارزیابی (تیم ارزیابی تبلیغاتی با توجه به آمار و ارقام ها و نمودار های منعکس شده از بازاریابی انجام شده با توجه به میزان فروش و همچنین گرفتن آمارهای دستی و کامپیوتری)

اشتراک

دیدگاه دیگران (بدون دیدگاه)...

Leave a reply

نام:: فیلد اجباری.
آدرس رایانامه: فیلد اجباری. غیر فعال
وبسایت::
کد امنیتی:: فیلد اجباری.
دیدگاه: فیلد اجباری.

هم اکنون گام نخست را برای داشتن یک وبسایت حرفه ای و جذاب بردارید

متخصصان و مشاوران ما آماده‌اند تا شما را در تمامی مراحل داشتن یک وب سایت راهنمایی کنند
ثبت درخواست