• ۱۳۹۳/۰۷/۱۱ ۱۲:۲۶:۰۵
  • در همه مقالات
  • توسط admin
  • بازدید: 1988
  • اخرین ویرایش: ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ ۲۳:۱۴:۰۷
  • چاپ نوشته هاچاپ پی دی اف

تبلیغات ایمیلی غیر ناخواسته (ثبت نامی)


تبلیغات ایمیلی غیر ناخواسته، یا بازاریابی به همراه مجوز از سوی کاربر، روشی از تبلیغات از طریق ایمیل است که در آن گیرنده پیام تبلیغاتی، به میل خود آنها را دریافت می کند. این روش، یکی از چند روشی است که توسط بازاریاب ها، برای حذف معایب بازاریابی ایمیلی، تشکیل شده است.

بازاریابی ایمیلی با قابلیت عضو شدن، ممکن است از تکنولوژی هایی که از پروتکل های hand shaking میان فرستنده و گیرنده استفاده می کنند، استفاده نماید. این سیستم، در نهایت به درجه ای از رضایتمندی میان مشتریان و بازاریاب ها خواهد رسید. چنانچه از روش بازاریابی با قابلیت عضو شدن استفاده شود، مواردی که به مشتریان ایمیل خواهد شد، قابل پیش بینی خواهد بود. فرض بر این است که مشتری؛ با تمایل خود، ایمیل ها را دریافت می کند و احتمال آنکه ایمیلی ناخواسته دریافت کند، به کمترین حد ممکت خواهد رسید. بطور ایده آل، تبلیغ دهندگان ایمیلی در سیستمی با قابلیت عضو شدن، برای مشتریان، بسیار آشنا تر و مرتبط تر از تبلیغ دهندگان غیر هدفمند خواهند بود.

مثالی خوب از بازاریابی با مجوز مشتری،نامه های خبری یا newsletter هایی می باشند که به مشتریان هدفمند تبلیغ دهندگان فرستاده خواهند شد. چنین نامه های خبری ای، مشتریان را از محصولات آتی، و وقایع در حال شرف، مطلع خواهد ساخت. در این فرم تبلیغات، شرکتی که می خواهد نامه ای خبری به مشتریان خود بفرستد، ممکن است از آنها بخواهد که آیا هنوز مایل هستند پیامی را از سوی آنها دریافت دارند یا نه.

اطلاعات تماسی مشتریان، می تواند در دیتابیسی قرار گرفته باشد و بازاریاب ها می توانند بطور خودکار، ایمیل هایی را برای مشتریان هدفمندشان ارسال نمایند. آنها همچنین می توانند تبلیغات را تنها به بخشی از مشتریان مرتبط تر ارسال نمایند.


تبلیغات ایمیلی ناخواسته
اشتراک

دیدگاه دیگران (بدون دیدگاه)...

Leave a reply

نام:: فیلد اجباری.
آدرس رایانامه: فیلد اجباری. غیر فعال
وبسایت::
کد امنیتی:: فیلد اجباری.
دیدگاه: فیلد اجباری.

هم اکنون گام نخست را برای داشتن یک وبسایت حرفه ای و جذاب بردارید

متخصصان و مشاوران ما آماده‌اند تا شما را در تمامی مراحل داشتن یک وب سایت راهنمایی کنند
ثبت درخواست