• ۱۳۹۴/۰۳/۱۱ ۰۸:۴۵:۲۳
  • در همه مقالات
  • توسط admin
  • بازدید: 2569
  • اخرین ویرایش: ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ ۱۴:۴۲:۰۰
  • چاپ نوشته هاچاپ پی دی اف

شرایط اخذ خطوط خدماتی


خطوط خدماتي شامل خطوطي هستند که از این خطوط می توانید به مشترکين خود که با ایشان همکاری می نمایید پیامک ارسال نموده و در نظر داشته باشید از این خطوط نمی توانید در قسمت بانک منطقه ای و کد پستي و شماره های غیر که مشترک شما محسوب نمی شوند استفاده نمایید. در صورتي که حتي به يک شماره غير از بانک شماره مشترکین خودتان ارسال انجام دهيد تبليغاتي محسوب شده و شامل جريمه مي گردد. هرگونه اطلاع رسانی به لیست مشترکین خود ارسال خدماتی محسوب می شود.

روش خدماتي شدن خطوط به صورت زير مي باشد

1000 : مربوط به حقوقی :فرم مربوطه در سربرگ با مهر و امضا ،تعهدنامه که در آن ذکر شده باشد "فرم به پیوست ارسال می گردد" (به همراه گواهی امضا); حقیقی: امکان خدماتی کردن این خطوط در این اپراتور مقدور نمی باشد.

2000: مربوط به حقوقی: فرم مربوطه با مهر و امضا ، تعهدنامه در سربرگ (به همراه گواهی امضا); حقیقی: امکان خدماتی کردن این خطوط در این اپراتور مقدور نمی باشد.

3000: حقیقی : فرم مربوطه ،تعهدنامه به همراه گواهی امضا حقوقی: نامه در سربرگ با مهر و امضا خطاب به مگفا به همراه تعهدنامه و گواهی امضا ارگان دولتی: نامه در سربرگ با مهر و امضا خطاب به مگفا به همراه تعهدنامه بدون گواهی امضا

 

50001: فرم مربوطه ، تعهدنامه ، (به همراه گواهی امضا)حقوقی: تعهدنامه در سربرگ با مهر و امضا، فرم مربوطه به همراه گواهی امضا 50002 و 50005: حقوقی :فرم مربوطه و تعهدنامه در سربرگ ، (به همراه گواهی امضا)

 

021 : فرم مربوطه ، تعهدنامه ، (به همراه گواهی امضا) و 10.000.000 تومان سفته

حقوقی :فرم مربوطه در سربرگ با مهر و امضا ،تعهدنامه (به همراه گواهی امضا)

پس از دريافت اصل مدارک خط در پروسه خدماتي شدن قرار مي گيرد

حقوقی کردن خط خدماتی
در صورتی که حقوقی هستید و مایل به خدماتی کردن خط 1000 می باشید نیاز است خط خود را از طریق واحد خط حقوقی نمایید و ارائه مدارک زیر ضروری می باشد

نام شرکت / شناسه ملی/کد اقتصادی/ آدرس و کدپستی/ تلفن شرکت/ نام مدیرعامل / کدملی مدیرعامل/ شماره همراه مدیرعامل (همراه اول)/ آپلود آگهی تاسیس و یا روزنامه رسمی

و تعهدنامه ارسال شده در سربرگ به همراه مهر و امضا صاحبان امضا که در آن قید شده باشد فرم درخواست خدماتی به پیوست ارسال می گردد، پر نمایند.

پس از تکمیل مدارک از طریق تیکت پیگیری فرمایید

تعهدنامه حقیقی و حقوقی
شرکت/ کاربر ............. تعهدمي نمايد از خط ......... تنها به عنوان ارائه اطلاعات (خدماتي )استفاده نموده و هيچگونه ارسال تبليغاتي از اين خط انجام نگيرد، در غير اينصورت جريمه مورد نظر توسط ............. پرداخت مي گردد.

تعهدنامه ارگان های دولتی
با توجه به اينکه ارسالهاي انجام شده توسط شرکت...................................تبليغاتي نمي باشد درخواست خدماتي شدن خط ......... دارد و تعهد مي نمايد تنها به عنوان ارائه اطلاعات (خدماتي )استفاده نموده و هيچگونه ارسال تبليغاتي از اين خط انجام نگيرد در غير اينصورت جريمه مورد نظر توسط ............. پرداخت مي گردد.

نحوه ارسال مدارک

ابتدا مدارک را از طریق پشتیبانی (تیکت) ارسال نموده و پس از تایید واحد اداری ،اصل مدارک را از طریق پست به آدرس شرکت ارسال نمایید .پس از دریافت اصل مدارک خط در پروسه خدماتی قرار می گیرد.

 


اشتراک

دیدگاه دیگران (بدون دیدگاه)...

Leave a reply

نام:: فیلد اجباری.
آدرس رایانامه: فیلد اجباری. غیر فعال
وبسایت::
کد امنیتی:: فیلد اجباری.
دیدگاه: فیلد اجباری.

هم اکنون گام نخست را برای داشتن یک وبسایت حرفه ای و جذاب بردارید

متخصصان و مشاوران ما آماده‌اند تا شما را در تمامی مراحل داشتن یک وب سایت راهنمایی کنند
ثبت درخواست