• ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ ۱۰:۴۱:۲۲
  • در همه مقالات
  • توسط admin
  • بازدید: 1944
  • اخرین ویرایش: ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ ۰۹:۳۶:۰۵
  • چاپ نوشته هاچاپ پی دی اف

طراحی و اجراي وب سایت در قشم


ارائه خدمات طراحی سایت در جزیره قشم

شرکت گذرگاه جهانی وب (وب تنان) ارائه دهنده خدمات ساخت و راه اندازی وب سایت در جزیره قشم می باشد. برخی از خدمات این شرکت شامل طراحی و پیاده سازی انواع وب سایت در زمینه های مختلف از قبیل وب سایت های فروشگاهی ، طراحی سایت های شرکتهای خصوصی و دولتی ، طراحی و ساخت انواع پورتال های کاربری،اداری و سازمانی و همچنین بهینه سازی وب سایت جهت نمایش در صفحه اول گوگل می باشد.

تمامی شهروندان عزیز در قشم می توانند طراحی و ساخت وب سایت خود را به شرکت مهندسی وب تنان بسپارند و از مزایای پکیج های طراحی سایت حرفه ای این شرکت بهره مند شوند.




 

طراحی سایت در جزیره قشم

برخی از قابلیت های وب سایت های طراحی شده توسط وب تنان

تمامی وب سایت ها بصورت داینامیک طراحی شده و دارای کنترل پنل مدیریتی اختصاصی جهت کنترل و مدیریت بخش های مختلف وب سایت می باشند. شما قادر خواهید بود به راحتی از طریق این کنترل پنل مدیریتی کاربرپسند در سایت خود تغییر ایجاد کنید.

از طرف دیگر تمامی وب سایت ها بر طبق استانداردهای وب و سئو کدنویسی می شوند و به این ترتیب شانس کسب رتبه خوب در صفحه اول گوگل چند برابر می شود. در پکیج های طراحی سایت شرکت وب تنان قابلیت های ویژه و اختصاصی برای افزایش رتبه سایت شما در گوگل تعبیه شده است.

تمامی سایت ها از سیستم مدیریت محتوای کد بسته استفاده می کنند که امنیت وب سایت را به حداکثر می رساند.

وب سایت های طراحی شده توسط شرکت وب تنان قابلیت توسعه پذیری بالایی دارند و شما می توانید در هر زمان که لازم است قابلیت های بیشتری به وب سایت خود اضافه نمایید.

پکیج های طراحی وبسایت شرکت وب تنان دارای قابلیت های متنوعی می باشند و شما می توانید آپشن های مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

نحوه سفارش طراحی سایت در قشم

شما می توانید جهت سفارش طراحی سایت خود به صورت غیر حضوری اقدام نمایید و یا در پرتال مشتریان وب تنان عضو شوید و تمامی موارد خواسته شده را تحت کنترل خود بگیرید. لطفا جهت اطلاع بیشتر و هماهنگی با بخش فروش شرکت وب تنان تماس بگیرید. تمامی خدمات شرکت وب تنان دارای ضمانت و پشتیبانی کامل می باشند.

امکان ارائه قرارداد رسمی و فاکتور مالیاتی معتبر جهت ارائه به شرکت های خصوصی و دولتی وجود دارد.



طراحی سایت قشم
اشتراک

دیدگاه دیگران (بدون دیدگاه)...

Leave a reply

نام:: فیلد اجباری.
آدرس رایانامه: فیلد اجباری. غیر فعال
وبسایت::
کد امنیتی:: فیلد اجباری.
دیدگاه: فیلد اجباری.

هم اکنون گام نخست را برای داشتن یک وبسایت حرفه ای و جذاب بردارید

متخصصان و مشاوران ما آماده‌اند تا شما را در تمامی مراحل داشتن یک وب سایت راهنمایی کنند
ثبت درخواست