• ۱۳۹۶/۱۲/۰۸ ۱۱:۰۹:۴۰
  • در همه مقالات
  • توسط admin
  • بازدید: 11951
  • اخرین ویرایش: ۱۳۹۸/۱۲/۲۰ ۰۹:۳۵:۴۲
  • چاپ نوشته هاچاپ پی دی اف

طراحی و اجراي وب سایت در گیلان


خدمات ویژه طراحی وب سایت حرفه ای در استان گیلان و شهر های رشت لاهیجان آستارا رودسر و بندرانزلی

شرکت گذرگاه جهانی وب (وب تنان) مفتخر است با سال ها تجربه و صدها نمونه کار فعال در زمینه طراحی وب خدمات خود را به تمامی مشتریان گرامی در استان گیلان و شهرهای رشت ، آستارا رودسر بندر انزلی رودبار لنگرود سیاهکل فومن ماسال لاهیجان آستانه اشرفیه و رضوانشهر ارائه نماید. خدمات این شرکت شامل طراحی سایت انواع سیستم های فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت های شرکتی و خدماتی و همچنین طراحی انواع پورتال های کاربری از قبیل پرتال های ادارات و سازمان ها ، طراحی و راه اندازی سایت های بازرگانی و تبلیغات اینترنتی و ساخت انواع وبسایت های تخفیف گروهی می باشد. از دیگر خدمات شرکت وب تنان بهینه سازی وب سایت های طراحی شده به منظور افزایش رتبه سایت در صفحه اول گوگل می باشد.



 

طراحی سایت گیلان رشت انزلی لاهیجان

نحوه سفارش طراحی سایت در رشت و لاهیجان و سایر نقاط گیلان

سفارش طراحی سایت از سراسر گیلان به صورت غیر حضوری و یا از طریق پرتال مشتریان وب سایت شرکت وب تنان قابل انجام است. تمامی شهروندان عزیز می توانند جهت ثبت سفارش خود و اطلاع از مراحل طراحی و راه اندازی سایت خود با کارشناسان شرکت وب تنان تماس بگیرند.

سفارش به همراه قرارداد رسمی صورت می گیرد و شرکت وب تنان خدمات ارائه شده خود را ضمانت می کند. قرارداد شامل دو بخش می باشد که بخش اول مربوط به مشخصات طرفین زمان بندی ها و توضیحات مراحل اجرا و مفاد مالی می باشد و بخش دوم تمامی موارد فنی و قابلیت های سفارش داده شده را شامل می شود. به این ترتیب شرکت وب تنان با تنظیم یک قرارداد شفاف اطمینان خاطر شما را فراهم می نماید.

پشتیبانی کامل سایت های طراحی شده

هر وب سایت پس از راه اندازی نیاز به پشتیبانی دارد و چنانچه این امر به خوبی انجام نشود صاحب وب سایت با مشکلات متعددی مواجه شده و عملا کار با وب سایت برایش امکان پذیر نخواهد بود بنابر این پشتیبانی یکی از پراهمیت ترین خدمات مربوط به طراحی سایت است. وب تنان پس از طراحی و راه اندازی سایت ها تمامی خدمات خود را کاملا پشتیبانی می نماید. بخش پشتیبانی این شرکت آماده پاسخگویی به سوالات و رفع مشکلات مشتریان گرامی در استان گیلان و شهرهای زیبای لاهیجان رشت آستارا بندرانزلی ، رودسر و... می باشد.

طراحی سایت بصورت سفارشی در رشت

خدمات طراحی وب سایت ویژه تمامی شهروندان عزیز در شهر زیبای رشت بصورت سفارشی و مطابق با سلیقه و درخواست مشتری صورت میگیرد. در طراحی سایتهای سفارشی طرح اولیه توسط تیم گرافیک شرکت طراحی و برای مشتری ارسال می شود. چنانچه پس از اصلاحات احتمالی طرح اولیه مورد تایید قرار گرفت کار وارد مرحله دوم شده که عبارت است از کدنویسی و نصب سیستم مدیریت محتوا پس از این مرحله وب سایت آماده بارگذاری و راه اندازی می شود. پس از اینکه سایت بصورت آزمایشی راه اندازی شده مرحله نهایی شامل رفع باگ های احتمالی صورت می گیرد. به این ترتیب وب سایت کاملا مطابق با درخواست مشتری تحویل داده می شود.

پیشنهاد ویژه طراحی سایت در لاهیجان

شرکت طراحی سایت وب تنان برای شهروندان گرامی در شهر دیدنی لاهیجان پکیج های متنوع دارای تخفیف های ویژه دارد. پکیج های طراحی سایت برحسب نوع طراحی قالب وب سایت و همچنین برحسب قابلیت ها متفاوت هستند. قالب وب سایت ها می توانند بصورت سفارشی و با کدنویسی اختصاصی طراحی شوند و یا اینکه برای طراحی و راه اندازی سایت از قالب های آماده استفاده شود . لطفا جهت مشاوره در زمینه طراحی وب سایت در لاهیجان با همکاران ما در بخش فروش وب تنان تماس بگیرید.

تخفیف ویژه شهروندان عزیز در بندر انزلی و آستارا

شهروندان عزیز در بندر زیبای انزلی و شهر مرزی آستارا می توانند با سفارش طراحی وب سایت از تخفیف ویژه شرکت وب تنان برای این دوشهر زیبا بهره مند شوند. میزان تخفیف بسته به نوع پکیج انتخابی متفاوت است لطفا جهت اطلاع از تخفیفات روز با بخش فروش تماس بگیرید.



طراحی سایت گیلان
اشتراک

دیدگاه دیگران (بدون دیدگاه)...

Leave a reply

نام:: فیلد اجباری.
آدرس رایانامه: فیلد اجباری. غیر فعال
وبسایت::
کد امنیتی:: فیلد اجباری.
دیدگاه: فیلد اجباری.

هم اکنون گام نخست را برای داشتن یک وبسایت حرفه ای و جذاب بردارید

متخصصان و مشاوران ما آماده‌اند تا شما را در تمامی مراحل داشتن یک وب سایت راهنمایی کنند
ثبت درخواست