• ۱۳۹۳/۰۷/۱۰ ۱۲:۱۳:۳۱
  • در همه مقالات
  • توسط admin
  • بازدید: 1942
  • اخرین ویرایش: ۱۳۹۷/۰۲/۰۱ ۲۳:۱۳:۳۷
  • چاپ نوشته هاچاپ پی دی اف

ایمیل مارکتینگ در مقایسه با ایمیل های سنتی


مزایا و معایبی برای استفاده از ایمیل مارکتینگ در مقایسه با ایمیل های سنتی وجود دارد که در اینجا بطور مختصر به آنها خواهیم پرداخت.

مزایای ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ (از طریق اینترنت)، به دلایل زیر، در میان شرکت ها رواج یافته است:

بازگشت هزینه بطور کاملا دقیق، قابل ردگیری خواهد بود (از طریق سبد خرید و موارد مشابه) و ثابت شده است که این بازگشت هزینه، در صورتیکه ایمیل مارکتینگ به طریقه درستی صورت گیرد، بالا خواهد بود. ایمیل مارکتینگ، اغلب، طبق گزارشات، پس از سرچ مارکتینگ، موثرترین تاکتیک بازاریابی آنلاین می باشد.

تبلیغ دهندگان می توانند به افراد و شرکت هایی دسترسی داشته باشند که از طریق ثبت نام در سیستم دریافت ایمیل برای موضوعاتی که به آنها علاقه دارند، وارد سیستم شده اند.

بیش از نیمی از کاربران اینترنتی، همه روزه، ایمیل های خود را برای دریافت یا ارسال پیام، چک خواهند کرد.

ایمیل، ابزاری در دست بازاریاب های اینترنتی می باشد، بطوریکه در سال 2009، طبق برآوردی، سرمایه گذاری در آن، با افزایش 15 درصدی، به رقمی معادل 292 میلیون دلار در انگلستان رسید.

معایب ایمیل مارکتینگ

طبق گزارشاتی در اواسط سال 2008 میلادی که توسط شرکت خدمات ایمیلی Return Path بیرون داده شد، رسیدن ایمیل ها به مقصد که حتی توسط بازاریاب های قانونی ارسال می شوند، مشکلی اساسی می باشد. بر طبق این گزارش، سرورهای قانون مخصوص ارسال ایمیل، بطور میانگین نرخ ارسال موفقی معادل 56 درصد را داشتند. 22 درصد از پیام ها، در مرحله ارسال رد میشد و 8 درصد از آنها نیز فیلتر می شدند.

شرکت هایی که استفاده از ایمیل مارکتینگ را در برنامه های خود دارند، می بایست مطمئن شوند که برنامه هایشان، از قوانین اسپم سازی تخطی نمی کند نظیر ارسال هرزه نگاری ناخواسته، و قوانین بازرگانی (CAN-SPAM) در ایالات متحده، و در اروپا، حریم خصوصی و ضوابط محاورات الکترونیکی (تصویب شده در سال 2003)، و قوانین شرایط استفاده از خدمات اینترنتی یا ISP.


ایمیل مارکتینگ
اشتراک

دیدگاه دیگران (بدون دیدگاه)...

Leave a reply

نام:: فیلد اجباری.
آدرس رایانامه: فیلد اجباری. غیر فعال
وبسایت::
کد امنیتی:: فیلد اجباری.
دیدگاه: فیلد اجباری.

هم اکنون گام نخست را برای داشتن یک وبسایت حرفه ای و جذاب بردارید

متخصصان و مشاوران ما آماده‌اند تا شما را در تمامی مراحل داشتن یک وب سایت راهنمایی کنند
ثبت درخواست